6 Ağustos 2013 Salı

Verilemeyen kilolar:(

Şimdi anne olacağımı öğrendiğim andan itibaren kendimden çok emin olduğum konulardan bir tanesi kesinlikle ilk 3 ayda aldığım bütün kiloları vermekti.
Gel gelelim hiç de öyle olmadı:(
İlk ay 10 kilo verdim ama geriye kalan 8 kilo şu an oğlum 4 aylık olmasına rağmen verilemedi.
Şu an diyette yapamıyorum oğluşum emdiği için.
Eski kıyafetlerime girememek üzüyor sanki beni.
Hadi bakalım 6. ayı doldurunca daha hızlı veriliyor diyorlar.
Ama benim gibi yıllar yılı zayıflık sınırında olan birisi için fazladan 8 kilo gayet moral bozucu oldu.
Ama kendimi şöyle teselli eiyorum çok ama çok tatlı bir kuzum var:)

1 yorum:

  1. senin kuzunu yerim ben yaaa! herşeyin minigi nasıl da seviliyo <3
    kiloları dert etmişsin ama şu an fıstık gibisin, demekki zaman hepsinin ilacıymış:) Darısı başıma o vakit, çünkü benim de ziyadesiyle kilo alacagım günler cok yakında:D

    YanıtlaSil