11 Şubat 2014 Salı

Annemi çok seviyorum çünkü...

Benim küçük oğlum büyüdü de kitaplar okumaya başladı.
Bazı kitapları her gün okuyor ve bize okutuyor.
Okumayı bilmeyen küçük kuzum, biz o kitabı okurken neler söylediysek aynen bizi taklit ederek kendince okuyor.
Tabi bazen benim elimdeki kitabı alıp "Hadi sen benimkini oku, ben büyük kitabı okucam" da diyor.
 Gerçi elindeki kitap "Semerkant" olsa da ağzındaki emziği çok ciddi bir tavır sergileyemiyor benim gözümde:)
 Oğluşumun okumayı en sevdiği kitaplardan bir tanesi de "Neden Annemi Çok Seviyorum" isimli  kitap.
İçindeki çizimler oldukça başarılı:)

Annelerin neden çocukları çok sevdiği, annelerin çocukları ile neler yaptığı anlatılıyor bu kitapta.
Ben de bu kitabı çok seviyorum. 
Benim akıllı bıdığım, bu kitabı kendince okuyor, hatta yeni şeyler de uyduruyor.
Geçenlerde öyle bir laf etti ki hala yüreğimdeki o sızı taze.
Sayfaları çevirdi, çevirdi. Sona geldi ve bana dönüp " Annemi çok seviyorum, çünkü annem işe gidiyor"
Beni çok üzdü kuzumun ağzından bunu duymak.
Çünkü annesinin işe gitmesi, annesinin yavrusu ile oynaması, sevmesi, ilgilenmesi, şarkı söylemesi gibi birşey olmuş oğlumun.gözünde 
Günlerdir aklımda bu söz:(
Keşke anneler yavrularının yanında en azından 2 yıl kadar kalabilse.
İstedikleri her an onlarla beraber vakit geçirebilse.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder