18 Nisan 2013 Perşembe

Kuzumu kucağıma almadan önce yazdığım bir başka yazı :) 
"Bebeğim,
Günden güne büyüyordun içimde. Artık varlığını hissettiriyordum bana:)
Tombikleşmeye başladık.
hep olman gereken haftadan daha önde gidiyorsun. bakalım babana mı bana mı benzeyeceksin.
henüz cinsiyetin belli değil ama bence sen erkeksin :)
Adını da Kağan koyacağım senin.
Babanla henüz sevgiliyken karar verdik. Eğer bir oğlumuz olursa Kağan olsun diye.
Yakında öğreneceğiz cinsiyetini.
Ama bir türlü göstermiyorsun ki :)
Evet en nihayetinde bir fikir beyan etti doktorun.
"Kız olabilir, ama emin değilim"
Olsun çok ama çok güzel:).
Hay Allah hislerimde hiç yanılmam erkek hissediyorum seni. 
Neyse 2 hafta sonra tekrar gideceğiz seni sevmeye ve görmeye :)
Evet yanılmamışım sen bir minik erkeksin:) 
Aman allahım çok tatlısın.
Ellerini kollarını oyanatıyorsun habire karnımda.
Ama ben daha senin tekmeciklerini hareketlerini hissedemiyorum daha.
Henüz 15 haftalıksın çünkü.
Evet ilk tekmeni 20. haftanda hissettim. Büyümüştün hem de bayağı:)
Çok  seviyorum seni.
Her doktor randevumuzda seni göreceğim için çok heyecanlıyım.
Annen:)

2 yorum:

  1. sayfanın sağında görünen hakkında kısmına aşk dolu oğluşunla bir resmini at canım ne güzel mis gibi olur:)

    YanıtlaSil
  2. heycanını, ogluna duydugun aşkı ve oglunla birlikte seni severim ulen! <3

    YanıtlaSil