25 Haziran 2013 Salı

Sarılık:(

"Evet oğlum sen dünyaya geleli 5 gün oldu. 
İlk doktor randevumuzu almış bulunmaktayız.
Fakat azcık rengin sarı mı ne?
Özellikle beyaz giydiriyorum ki anlayabileyim varsa bir sarı beniz hali.
Şimdilik benim tombişliğimin dışında azcık da zaman zaman ağrıyan ameliyat yerleri dışında bir sıkıntımız yok.
Doğğduundan bu yana 200 gr almışın kuzucuk. 
Ama kötü haber :( Bebeklerin bir çoğunda görülen bebek sarılığı olmuşun.
Doktorun ertesi gün gelmemizi istedi.
Eğer sarılığın ilerlediyse hastahanede bir gün yatmamız gerektiğini söyledi :("

Ertesi gün hemen apor topar hastahanede idik. O günü dakikası dakikasına hatırlıyorum. Yeni anne olmanın verdiği heyecan korku ve tecrübesizlikle sakin olamadım. Saatlerce ağladım. Neden benim çocuğum bebek sarılığı oldu diye. Yenidoğan sarılığı diye geçen bu durumun sezaryan bebeklerinde olma olasılığının yüksek olduğunu öğrensem de kendimi ağlamaktan üzülmekten alıkoyamadım. 
Annelik işte, kimse yavrusuna herhangi birşey olmasını istemez.
Anne olduktan sonra kimsenin kötü olmayacağını, onu da bir annenin yetiştirmiş olduğunu ve herkesin iyi bir birey olarak dünyaya geldiğine daha da çok inandım.
Herşey benim için bambaşka oldu.
Sevgi dolu yüreğim daha da sevgiyle doldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder