13 Mayıs 2013 Pazartesi

Büyüyen Göbek ve Yaklaşan Heyecan


Sanki 20. haftadan sonra zaman çok hzılı geçmeye başladı.
Karnım büyüdükçe seni görme heyecanımda giderek artmaya başladı.
Doktorun dediğine göre biraz erken doğacaksın.
Merak içerisindeyim azcık da korkuyorum.
26. haftandasın.

Eğer tam zamanında doğarsan 14 haftan kaldı evine gelmeye.
Lakin nasıl bir oda yapmalıyım.
Aklımdan sana beyaz bir oda hazırlamak var.
Baban da benim kadar heyecanlı.
Senin varlığını öğrenmeden birkaç gece önce  rüyasında seni görmüş.
Sabah uyanınca " Aşkım rüyamda gördüm bizim bebeğimiz oluyordu, bana benzeyen bir erkek." dedi.
O rüyanın etkisindenmi bilemiyorum ama ben de senin babana benzeyen bir erkek olarak görüyorum rüyalarımda.
Ama ben rüyamda kokunu bile duyuyorum meleğim.
Hadi çabuk geçsin bu 14 hafta.
Özledik seni:)


2 yorum:

  1. çok tatlı bi heyecandır eminim ^.^
    ben de taze yaşadım benzer bi sevinci bu haftasonu, kızkrdeşim 17 haftalık hamile ve bebişin cinsiyetini ögrendik: KIZ <3
    mutlulugumu sen düşün artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy çok güzel çok sevindim.
      Teyze olmak da çok gzüel bu arada:)
      ayyy sen şimdi nasıl süslü püslü ciciler alırsın teyzesi :)

      Sil