22 Mayıs 2013 Çarşamba

Doğum Günün ne zaman acaba ?

Evet,
32. hafta çalışabilir raporunu aldıktan bu yana tam tamına 5 hafta geçti.
İşte şu son zamanlar oğlum biraz yavaş geçti.
Eee tabi ilk zamanlara göre 16 kilo fazlayım.
Ama evde geçireceğim zaman zarfında sanki az biraz daha kilo alacağım.
Bugün 5 Mayıs 2011 :)
Yaklaşık olarak 6-7 ay işte değil seninle vakit geçireceğim.
Bütün anneler bebek olunca zamanın hiç geçmesini istediklerini söylüyor.
Yaşayarak tecrübe edeceğiz kuzucuğum.
Şirketteki teyzelerin ve amcaların senin ve benim için bir organizasyon yaptılar.
Hem çok mutlu oldum hem de çok duygulandım.
Sana kavuşmak için daha da heyecanlandım.
Odan hazır:)
Aslında seni bekliyoruz.
Doktorun her randevuda bana biraz bebğiniz erken doğabilir demesinden mi yoksa seni biran önce görme isteğimden mi bilmiyorum ama seni kucağıma almaya hazırım.
Sağlıcakla gel :)
Seni çok seviyorum

2 yorum:

  1. çok tatlısın sen yaa, hissiyatını severim senin. Şimdi bu yazdıklarını okuyunca daha bi garip oluyosundur eminim:) ne güzel, ne heycanlı günlermiş diimi ^.^ neyseki saglıkla ve mutlulukla kucagına almıssın ogluşunu <3

    YanıtlaSil
  2. Ayyy evet ya bu yazdıklarımı okuyunca o günleri tekrar yaşıyorum. Gerçekten çok garip hissediyorum. zaman ne kadar çabuk geçiyormuş bunu bir kere daha anlıyorum :)

    YanıtlaSil